Gypsyjazz - Rehovot

5.0 1 Review
  • Verified
    Listing
  • +8Years
    With Us
Company name
Gypsyjazz
Location
Rehovot, israel, Rehovot
Contact number
050-8859645
Mobile phone
972-0508859645
Contact Person Moosh Shay
Company manager Moosh Shay
Establishment year 2014
Employees 11-15
E-mail address
Company description
אנחנו הרכב ג'אז לחתונה ואירועים מיוחדים. הסגנון אותו אנחנו מנגנים הוא ג'אז צועני שמגיע היישר מאירופםה של שנות ה40-50. אם אתם רוצים לתת לאירוע שלכם אוירה יחודית ומעניינת אנחנו התשובה. הרכב ג'אז לחתונה בהחלט יכול לשדרג את האירוע שלכם בכמה רמות ולתת לו חיים. נשמח אם תצרו איתנו קשר לקבלת פרטים נוספים.

Reviews

1 Review
5.0
 
Write a Review
5.0
עדות לקוח אנחנו חובביי מוזיקה חיה ותמיד רצינו הרכב חיי ונושם על פני מוזיקה ברמקולים, הגענו למוש אחרי שראינו אותם בחתונה של חברים ומאוד נהננו שם, מוש היה מאוד נוח ואדיב ופשוט טיפל בהכל ובפשטות - הזמנו אותם גם לקבלת הפנים וגם כמוזיקת רקע בזמן הארוחות בייון לביין עם הדיגיי - לא רק שהאורחים לא הפסיקו לדבר על הנגנים אנחנו ברמה האישית כחובבי גאז נהננו מאוד - הגאז הצועני הוא מאוד מלודי יפה וקליט בהשוואה לגאז מודרני. המון המון תודה מוש שעשית לנו את האירוע ואת הרגעים הקסומים שנשארו איתנו עד היום

Questions & Answers

Have questions? Get answers from Gypsyjazz or IsraeliYP users. Visitors haven’t asked any questions yet.

Verified Business

The accuracy of the company profile for Gypsyjazz is validated by the company owner, representative, or directory administrator.
Last update on
Registered with us in

Similiar Page for Your Business?
Make sure everyone can find your business online. Create your dedicated company page on IsraeliYP - it's simply and easy!

List Your Business
BACK TO TOP